دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برای تحریم ایران، متحد شوند

دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان برای تحریم ایران، متحد شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگی رهپویان ولایت به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کوین مک‌کارتی»، رهبر اکثریت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا گفت، حامیان و مخالفان برجام در کنگره، خواستار وضع تحریم‌‌های جدید علیه ایران هستند. او از نمایندگان دو حزب خواست برای تحریم ایران متحد شوند. 

«مک‌کارتی» در مطلبی که روی وبلاگش قرار گرفته با بیان اینکه «دموکرات‌ها از تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت می‌کنند» از آن‌ها خواست از طرحی که خواستار کاهش اختیارات دولت آمریکا برای رفع تحریم‌های ضد ایرانی است هم حمایت به عمل بیاورند. 

این طرح که با نام «شفافیت مالی اقدامات تروریستی» ایران ارائه شده هفته گذشته در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان به تصویب رسید و قرار است طی روزهای آینده در صحن علنی مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شود.

دموکرات‌ها، با توجه به اینکه این طرح بدون مشورت با آنها تهیه شده در رأِ‌گیری هفته گذشته، به آن رأی مخالف دادند. 

«مک‌کارتی»، با وجود این، ضمن انتقاد از رویکرد دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران، نوشته: «این باعث شده بسیاری از دموکرات‌ها - مخالفان و موافقان برجام یکصدا - از دولت بخواهند تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کند.»

این قانونگذار ارشد، در ادامه به نقل اظهارات برخی از نمایندگان دموکرات کنگره پرداخته که از دولت خواسته‌اند علیه ایران تحریم‌های جدید وضع کنند. 

«مک‌کارتی» سپس با انتقاد از دولت آمریکا برای عدم تنبیه ایران پس از آزمابش موشکی می‌نویسد: «دموکرات‌ها، دقیقاً درست می‌گویند. لازم است ما به ایران واکنش نشان دهیم، وگرنه، انها رفتار بی‌محابا را ادامه خواهند داد. به همین دلیل است که همکاران دموکرات ما باید از  طرح "شفافیت مالی اقدامات تروریستی" که مجلس نمایندگان چهارشنبه به آن رأی‌ می‌دهد، حمایت کنند.

او در پایان می‌نویسد: «جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها می‌دانند که لازم است ما همین حالا فشار روی ایران را آغاز کنیم.» 

مک‌کارتی تأکید کرده است: «رأی فراحزبی این پیام را به رئیس‌جمهور می‌فرستد که مهم نیست چه کسی از این توافق حمایت می‌کند یا نمی‌کند، بلکه آمریکا در صورتی امن‌تر خواهد شد که ما ایران را پایبند به توافقات بین‌المللی‌اش نگاه داریم.»

مجلس نمایندگان و سنای آمریکا، در روزهای گذشته دست‌کم 10 طرح با موضوع ایران به برای بررسی و اقدامات بعدی به کمیته‌های ذیربط ارجاع داده‌اند. 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

rahpouyan.blog.ir           پایگاه اطلاع رسانی کانون رهپویان ولایت

rahpouyan.blog.ir
اگر ما بیدار باشیم، غفلت و یااشتباهی نکنیم، دشمن نمی تواند کاری بکند.امروز روز بیداری ذهنهاست.امروز کشور و ملت احتیاج دارد به این که مردم، تیزبین ، هوشیار، بیدار و دشمن شناس باشند؛ بفهمند دشمن چه می کند.امروز نیاز زمانه در درجه ی اول، هوشیاری و بیداری و آگاهی و حفظ جرأت و قدرت اقدام است.بیداری و آمادگی ملت، دستور اسلام است.دشمن بیدار است، شماها هم باید بیدار باشید.وقتی دشمنِ معاندِ بیداری در مقابل ماست، ما باید لحظه به لحظه بیداری خود را حفظ کنیم.وقتی یک نسل بیدار شد، چه در میدان بیاید و پیش برود، و چه سرکوبش کنند و توی خانه بنشیند، باز برنده است.همچنانی که دشمن در دشمنی کردن، روشهای خود را تغییر می دهد، ما باید هوشیاری و بیداری خود را زیاد کنیم.یکی از علامتهای بیداری یک ملت این است که لحظه ها را بشناسد و بفهمد اهمیت این لحظه چقدر است.
---------------------------------------
If we awake, we should not neglect and wrong, the enemy can not do Bknd.amrvz day Zhnhast.amrvz awakening the nation needs to the people, keen, alert, awake and responsive enemy; the enemy know what. Today requirement in the first time, alertness and awareness and preservation of courage and strength and fitness Ast.bydary the nation, command Ast.dshmn Islam is awake, you guys have to wake up Bashyd.vqty stubborn enemy in front of us, we should point Knym.vqty keep your waking moment was awakened a generation, both in the field to come and go, and what oppression they sit at home, winning Ast.hmchnany open hostility of the enemy, his methods have changed, we have Knym.yky your conscious and many of the signs of awakening a nation that moment to know and understand how important this moment is.
---------------------------------------

ما به کسانی که اهل کار فرهنگی هستند دائم می گوییم، به بعضی تکرار می کنیم، به بعضی التماس می کنیم، بعضی را در اینجا جمع می کنیم و به بعضی پیغام میدهیم که آقا! کار فرهنگی بکنید. جواب کار فرهنگی باطل، کار فرهنگی حق است.
رهبر انقلاب

آخرین مطلب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی