موضوع برای آمریکا و سایر کشورها پیام دارد و آن این است که ایران مقتدر، توانا و قوی‌ است

موضوع برای آمریکا و سایر کشورها پیام دارد و آن این است که ایران مقتدر، توانا و قوی‌ است

مورد توجه قرار گرفته حق مردم است.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: بنده به مردم تهران سفارش می‌کنم که تا می‌توانند برای زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به مرقد شریف ایشان بروند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: در هفته پیش رو ولادت امام حسن عسگری را داریم که تبریک می‌گویم. رحلت حضرت معصومه(س) را داریم که آن را نیز تسلیت عرض می‌کنم.

موحدی کرمانی افزود: در این هفته سالروز شهادت فدائیان اسلام را نیز در پیش داریم. این بزرگان که در فضای خفقان و رعب و وحشتی که شاه خائن به وجود آورده بود فضا را شکستند و با حمایت و مبارزاتشان نظام طاغوت را مرعوب کردند و خداوند مزد فداکاری‌های آنها را شهادت‌شان قرار داد.

وی به ترور حسن‌علی منصور اشاره کرد و گفت: در سال 1343 در همین ایام شهید محمد بخارایی عضو کثیفی از نظام طاغوت را هدف قرارداد و او را کشت. او حسنعلی منصور را اعدام انقلابی کرد. این مرد کثیف در چیزی کمتر از یکسال نخست‌وزیری خود دو جنایت آشکار انجام داد. اولی تصویب کاپیتولاسیون بود و دومی تبعید حضرت امام که حضرت آیت‌الله میلانی حکم این مرد کثیف را اعلام کرد.

امام جمعه موقت تهران به روز غزه اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان نماد مقاومت فلسطین در تاریخ ثبت شده است.

موحدی کرمانی به 26 دی‌ماه روز فرار شاه خائن اشاره کرد و گفت: تاریخ درس‌های زیادی به ما می‌دهد. سرنوشت جنایتکاران یا فرار است و یا اینکه به دست ملت خود به مثل صدام اعدام شود و امیدواریم که این درس را ظالمین عالم و حکام ستمگر آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود ببیند چون چنین روزی منتظر آنهاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خارج کردن قلب رآکتور اراک اشاره کرد و گفت: امیدواریم هیئت ایرانی سعی کند برنامه‌های خود را طوری قرار دهند که باعث شادی مردم شوند و بنده به آنها تذکر می‌دهم که مراقب باشند.

امام جمعه موقت تهران به دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و گفت: آنها وارد آبهای ایران شدند. حالا به ادعای خودشان به اشتباه وارد حریم ایران شدند که خدا عالم است، اما هر آنچه که هست آفرین به آنانی که از مرزهای ایران دفاع می‌کنند.

موحدی کرمانی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران با شهامت و قدرت آنها را محاصره و دستگیر کرد. این موضوع برای آمریکا و سایر کشورها پیام دارد و آن این است که ایران مقتدر توانا و قوی‌ است و البته در جای خود رافت دارد که در آزادی این نظامیان آمریکایی شاهد آن بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین باید این موضوع را باور داشته باشند که آمریکا دست از زورگویی خود برنمی‌دارند، دولت آمریکا یک دولت طاغی و زورگوست. به تعبیر برخی مسئولین او بر سر هر معامله‌ای دبه می‌کند، او نقض عهد می‌کند، تحریم را اگر از جایی بردارد در جای دیگر تحمیل می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: قرآن به ما فهمانده که باید در خصوص این افراد چگونه عمل کنیم. او می‌گوید اگر تسلیم ظالم شده و ملاحظه حال او را کردید او ظلم را بیشتر می‌کند. رویه‌ای که در خصوص ما گفته شود که آفرین ایران به تعهدات خود عمل کرده و دشمن نیز ما را تشویق کند تا کی قرار است اینگونه باشد؟ ما به تعهدات خود عمل کنیم اما آمریکا تعهدات را بشکند.

موحدی کرمانی ادامه داد: قرآن در این زمینه دستور داده که باید بدانیم همانطور که ظلم گناه است پذیرش ظلم نیز گناه است. دشمن عهدشکنی می‌کند اما ما هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم.

وی در ادامه سخنان خود به فرمایش حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: معاویه شهرها را غارت می‌کند و شما غارت نمی‌کنید، باید در مقابل ظالم عکس‌العمل نشان داد، باید در مقابل زورگویی،تجاوز، عهدشکنی و نقض پیمان عکس‌العمل نشان داد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران تصریح کرد: روحیه قصاص باید زنده باشد. قرآن دستور داد اگر کسی در مقابل شما تکبر کرد شما نیز در مقابل او تکبر کنید.

موحدی کرمانی در ادامه خطاب به دولت گفت: باید کاری کنید که آمریکا بفهمد دولت جمهوری اسلامی قوی است. نباید دشمن از روحیه لطیف و ظریف شما سوءاستفاده کند. مبادا وفاداری شما را به ترس ترجمه کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم آل‌سعود و اعدام شهید آیت‌الله نمر الباقر النمر گفت: عربستان سعودی با جنایات و حماقت‌های خود به سقوط نزدیک شده است آنها باید بدانند که با اعدام شیخ نمر وضع آنها تغییر می‌کند. مگر آیت‌الله نمر چه گفت؟ به چه جرمی گردن او را زدید؟ آیا اقدامی علیه آل‌سعود کرد؟ آیا علیه این رژیم لشکرکشی داشت؟ او یک عنصر آمر به معروف و ناهی از منکر بود، مگر جواب معترض بریدن حلقوم آن است؟

خطیب موقت نمازجمعه تهران تاکید کرد: فریاد آیت‌الله نمر برای همیشه خواهد ماند و نظام آل‌سعود را ساقط می‌کند. آل سعود حرمت خانه خدا را نمی‌داند حرکت آنها شبیه حرکت ابرهه است، آنها به عظمت و رافت خدا آسیب می‌رسانند و قطعا خداوند همان کاری را که با ابرهه کرد با آل سعود می‌کند.

موحدی کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: ما در یک مقطع بسیار حساس قرار داریم امتحان سختی را پیش‌رو داریم، انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی مسئله ساده‌ای نیست. دیدید که مقام معظم رهبری چگونه خطر نفوذ را مطرح کردند.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد با نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود به کشور رخنه کند. او حتی سعی می‌کند از طریق مجلس نیز نفوذ کند. باید مراقب بود، انسانهایی باید به مجلس بروند که امتحان خود را در طول دوران انقلاب پس دادند. باید انسانهایی به مجلس بروند که همچون مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا نترس هستند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند " نگاه کنند آن کسانی که  فهرست را معرفی کردند چه کسانی هستند. اگر دیدند آنها افرادی متدین، مومن و انقلابی هستند به حرف آنها اعتماد می‌کنند و به آنها رای می‌دهند و اگر به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشور خیلی اهمیت نمی‌دهند دلشان به دنبال حرف آمریکا و غیر آمریکاست به حرفشان اعتماد نمی‌کنند".

موحدی کرمانی ادامه داد: به نظر بنده این حرف خوبی است ممکن است خیلی‌ها را نشناسیم اما اگر لیستی از ناحیه افرادی مطمئن، متدین، مومن، انقلابی، با سوابق روشن معرفی شد ما به تبعیت از مقام معظم رهبری از این لیست استقبال می‌‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم انشاءالله چنین عملی شکل گیرد و افرادی متدین، مومن، انقلابی درصدد تهیه چنین لیستی بربیایند، لیسستی که افرادی صالح، شایسته، خدوم، دلسوز، نترس، شجاع در این لیست قرار گیرند و مقام معظم رهبری نیز به این لیست اعتماد کند و به آن رای دهد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در پایان گفت: انشا‌ءالله خداوند در این مقطع حساس به ما توفیق و بصیرت عنایت کند، دانه‌دانه رای‌ها است که کار خود را انجام می‌دهد. امیدوارم افرادی که وارد این صحنه‌ها می‌شوند صدق، اخلاص و در مقام خدمت به مردم حضور پیدا کنند، تعصب گروهی نداشته باشند، سهم‌خواهی نکنند، همت خود را مصروف این کنند که انسانهای سالمی به مجلسین راه پیدا کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

rahpouyan.blog.ir           پایگاه اطلاع رسانی کانون رهپویان ولایت

rahpouyan.blog.ir
اگر ما بیدار باشیم، غفلت و یااشتباهی نکنیم، دشمن نمی تواند کاری بکند.امروز روز بیداری ذهنهاست.امروز کشور و ملت احتیاج دارد به این که مردم، تیزبین ، هوشیار، بیدار و دشمن شناس باشند؛ بفهمند دشمن چه می کند.امروز نیاز زمانه در درجه ی اول، هوشیاری و بیداری و آگاهی و حفظ جرأت و قدرت اقدام است.بیداری و آمادگی ملت، دستور اسلام است.دشمن بیدار است، شماها هم باید بیدار باشید.وقتی دشمنِ معاندِ بیداری در مقابل ماست، ما باید لحظه به لحظه بیداری خود را حفظ کنیم.وقتی یک نسل بیدار شد، چه در میدان بیاید و پیش برود، و چه سرکوبش کنند و توی خانه بنشیند، باز برنده است.همچنانی که دشمن در دشمنی کردن، روشهای خود را تغییر می دهد، ما باید هوشیاری و بیداری خود را زیاد کنیم.یکی از علامتهای بیداری یک ملت این است که لحظه ها را بشناسد و بفهمد اهمیت این لحظه چقدر است.
---------------------------------------
If we awake, we should not neglect and wrong, the enemy can not do Bknd.amrvz day Zhnhast.amrvz awakening the nation needs to the people, keen, alert, awake and responsive enemy; the enemy know what. Today requirement in the first time, alertness and awareness and preservation of courage and strength and fitness Ast.bydary the nation, command Ast.dshmn Islam is awake, you guys have to wake up Bashyd.vqty stubborn enemy in front of us, we should point Knym.vqty keep your waking moment was awakened a generation, both in the field to come and go, and what oppression they sit at home, winning Ast.hmchnany open hostility of the enemy, his methods have changed, we have Knym.yky your conscious and many of the signs of awakening a nation that moment to know and understand how important this moment is.
---------------------------------------

ما به کسانی که اهل کار فرهنگی هستند دائم می گوییم، به بعضی تکرار می کنیم، به بعضی التماس می کنیم، بعضی را در اینجا جمع می کنیم و به بعضی پیغام میدهیم که آقا! کار فرهنگی بکنید. جواب کار فرهنگی باطل، کار فرهنگی حق است.
رهبر انقلاب

آخرین مطلب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی